Monday 22 August 2011

SUNDAE

Assalamualaikum and hye for all readers (satu je pun.. uhuhuhu),


Nak tau nape title aku sundae? Sempena ais krim sundae dan sekaligus kerana adalah hariini adalah sundayyyyy (eh silap, monday la..=.='' hari pun dah blurr) ....... hohoho... As we know.. Sundae ni ada macam2 flavour in it and macam2 kandungan dalam dia untuk sedapkan lagi ais krim tu... Same as my day... Eventho tired..... tapi hari ni aku dapat baju baru... seluar baru... bla... bla... (yang bla.. bla.. tu saja nak bagi banyak.. hehehe)


***Di tempat kejadian --- Tadi me and my family went to shopping complex.. Hajat hati sebenau2nya, nak carik baju raya... (tapi terbalik lak beli baju lain)... mak ngaih.... complex jualbaju branded.. tapi baju kurung raya untuk girls semua.... no komen.. (memang x cantik.. komen la jugak an... hahaha)... Then walid cakap.......


***Ok, Adik, beli baju dan apa2 aja... sorang terhad rm300 lebih... (wah, ingat gurau ari tu... =.='')... pastu punya pilih, punya la pilih.. aku amik baru rm60 lebih... 


Pastu walid aku tanya, "Adik, dah berapa ringgint spend...?" aku jawab, "baru rm60 lebih" memang aku tak reti bab beli banyak2 (lebih2 lagi barang tu mahal nak *tut*)... seriously... Then walid aku suruh amik lagi... dengan x laratnya aku melangkah ke tempat jual baju dan seluar lagi... ambil, punya ambil... barang2 aku baru rm200... (lambat la pulak an nak rm300). Abang aku awal2 lagi dah rm300 lebih (camner yer dia wat...hehehe).


***Dah beli.... lid tanya, x nak lagi... wuuuu~ cukup la lid.... adik memang x nak lebih2... x biasa :D... ~silent awhile~.....


Wah, hari shopping punya shopping.. semua barang2 termasuk yang lain2... dah cecah seribu lebih... (dasyat kan hari raya neyh... hehehehe). Dah sampai umah, kalut2 semayang.... then memang x sempat masak... beli je kat luar... Syukur alhamdullilah... Jenuh gak nak masak waktu time dah limit neyh... (cakap je malas shida oiiii... =P)...


***That's why i call today is sundae... eventho hard to make.. tired to set... still there are happiness in it that makes the sundae taste delicious... 


.....It's me panda... (bukak puasa minum air tebu.. yay~!) mata? lagi teruk...hoho... xkisah pun... :D diff than others... 


P/S: Jangan baca kalau rasa saya bongkak cerita beli itu la.. ini la... sebab ini tak da kaitan dengan bongkak. tapi kaitan dengan hatiku seperti sundae :D 

4 comments: