Friday 19 August 2011

MY DAY

20 August 2011


Assalamualaikum and good morning.. er, hari ni.. seperti hari2 biasa..mata ku susah nak pejam.. 
sedang semua beradu mimpi indah2.. aku???


**=.='' masih seperti biasa... tiada perubahan.. perlu ke aku praktik ubat tido? tapi nanti addicted.. ye x....?(hehehehe).


Aktiviti hari ni... mcm hari biasa jgk... tiada perubahan... kemas2 rumah, lipat baju.. basuh baju... tgk lappy... dh petang.. masak..prepare berbuka.. sesiapa yang baca ni mesti fikir.." bosan gila hidup dia"... tapi, aku tak pernah rasa bosan... kwn? em... boleh kira ngan jari bape kawan yang aku ada... tet~! hahaha... tapi, setakat ni,aku tak erti apa itu bosan.. sebab aku sudah biasa hidup tanpa teman untuk berkongsi... (sebab aku cepat lupa sket.... hehehe) 


Aku tulis blog ni pun sebab kawan yang aku baru kenal (mr beardy fox) recommend kan untuk hilangkan rasa bosan...


** Mr beardy fox... saya tak bosan la... tapi dah awak suruh saya buat blog, buat p la eh.. tak mati pun... (hehehehe) cantik tak nickname saya bagi kat awak >.<


Woot.... tak sangka kan... dari hari ke hari.. bulan puasa dah makin berakhir.. diselangi bunyi2 mercun (rindu nyer nak main mercun botol ngan bola). Dan tahun ni, tak dapat puasa penuh =.=''(faham2 la yer..hehehe). Tak dapat raya...ganti puasa T__T.... 


Baju raya belum beli lagi (tema kaler apayer..masih difikirkan). Berat badan makin menurun... badan tak chubby2 jugak..waduh... (bila nak chubby neyh~!!!!).. tension....


Ape lagi yer nak cakap.... err... emmmm (blurrrrr)


**** Tu je lah untuk diceritakan hari ni...tak banyak..tapi sekurang2nya,hilang beban sikit :D 


.....I am still a panda.... mata still macam tu... (bila nak ilang yer) hehehe.....


P/S: kalau bosan blog saya,jangan baca..huh~! 

2 comments:

  1. orang suro bersenam, tamau....

    manalatau bole tido...

    ReplyDelete
  2. hahahaha... tulang saya retak la (retak kemalasan) tu yang x leh bersenam >.<

    ReplyDelete